Moje první výstava :)

18.11.2008 09:08

O víkendu se konala Mezinárodní výstava psů, která pro mě byla první, co se týká mé účasti. Panička se byla v sobotu juknout na naše známé a kamarády, tak mě pro jistotu vzala sebou, abych se rozkoukala. Tak byla jsem docela dost vykulená, tolik pejsků a ještě v hale..no horor :-) Tak jsme nakoukly do kruhu k Jack Russellům, kde vystavoval náš kamarád svého "špunta" Montyho a získal známku VD ve třídě mladých,dále jsme se posunuly ke kruhu Dlouhosrstých kolií, kde náš další psí kamarád Marny získal                                 , u dalšího kruhu Border kolií jsme potkaly psí kamarádku Nellinku, ale u té zatím nevíme, co získala za známku, protože jsme pokračovaly v obchůzce :-) A naposled jsme se zastavily u kruhu Výmarských ohařů, kde "kraluje" paničky "skorosestřenice" :-) Simča se svou chovatelskou stanicí Sirius Nova. Samozřejmě, že "Siriusnováci" vyhráli co mohli, což je super :-) Poté jsme se vydaly juknout po stáncích..všude měli samé dobroty,tak panička nám s Timem nakoupila pár drobností :-) Po obědě jsme se vydaly k domovu, úplně vyřízené.

V neděli ráno, panička se rozhodla vstávat v půl 7, sice jsem na ní koukala, jestli se nezbláznila, vždyť je neděle a je strašné vstávat tak brzy, ale nedala si říct, tak jsem musela vytáhnout paty z postele. Vyrazili jsme i s Timem na ranní procházku, sbalily pet box, židličky, čajík a tak a vyrazily jsme směr Letňany. Ještě jsme měly srazík s našimi kamarády Lukášem, Dančou a Girou, která se jela také vystavovat :-) Fronta směr výstaviště stála už na Městském okruhu, tak jsme si trošku pomohli a frontu předjeli :-) Když jsme se konečni prodrali davem a zakotvili u našeho kruhu, rozložili boxy, tak jsem do boxu prostě nechtěla, ale panička má zatím větší sílu, takže mi nic jiného nezbylo. Asi po hodině čekání na nás přišla řada, ale protože jsem nikdy nebyla v kruhu, tak jsem čučela jak "puk", co to je..tolik lidí a všichni koukají. Moc se mi běhat nechtělo, ale zvládly jsme to a získaly známku Velmi nadějný 4, v posudku jsme neměly nic špatného, tak uvidíme jak se budou dál vyvíjet moje úspěchy :-)

Fotky dodám později :-)

—————

Zpět