Tak co je u nás nového :)

06.01.2009 21:50

Tak máme Vánoce úspěšně za sebou a budeme zase o rok starší :-) Já už snad dostanu rozum :-D Silvestra jsme s Timíčkem strávili doma, rozhodli jsme, že si pustíme bednu a strávíme to v klídku :-) Dostali jsme kostičky na kousání a naše Teri vyrazila za oslavou :-) Panička asi před půl rokem nasadila Timíčkovi dietku kvůli kloubům, teda upřímně mi říkal, že dělá pěknou blbost, ale odporovat jí nemůže :-) A minulý týden byli na veterině, zvážit se a zhubl 3kg..je to pašák :-) Vypadá jako mladej kluk, ten náš "děda" :-) Já jsem už veliká holčička, nožky mám jak žirafka :-) Vážím něco přes 30kg, taky musím skočit na váhu. Od konce prosince mi tu přibyla staronová kámoška. Malamutka Anný se s paničkou přestěhovala zpátky domů, takže se každý den vídáme a dáváme si pořádně do těla :-) Sranda musí být :-)

—————

Zpět